Bayram Makyajım=))

20:42

Öncelikle Herkesin Kurban Bayramı Kutlu Olsun !!

Her bayram olduğu gibi bu bayramda anneannemlerde toplandık maaile=) İşte bu da bayram makyajım=)

Makyaj yapmayı severim ama sadece özel günlerde far kullanıyorum. Bu yüzden sadece mineral farlarım ve nyx paletim var. Onun dışında far almam. İş hayatına girdiğimde mac'ten çıkmıcağım kesin ama:P Ne yazıkki fotoğraflar net diil ve gün bittikten sonra çekebildim.




Kullandığım malzemeler;

Göz farı: Everyday mineralsın far olarak kullandığım allığı:) New Car Smells (göz kapağımda kullandım)
              Taylor Made Mineral far: Holly (Buda ne denir türkçede tam bilmiyorum, göz kemiği :S, koyu olan yer yani)
              Göz pınarıma da NYX paletimden açık renk olan farı uyguladım.

Göz kalemi: Göz pınarına CARGO kajal siyah kalem
                   Alt kirpik dibine Show by Pastel  kalem No: 107

Kaşlarım için: Kaşlarım için uyduruk bir far kullandım. Kalemler çok koyu yapıyor.

Eyeliner: Pastel siyah

Rimel: Mac Zoom Lash

Allık: Clinique Precious Posy (Siz göremiyosunuz resimde ama olsun çok güzel bir renk bulursanız kaçırmayın)

Aydınlatıcı: The Body Shop Blushing Daises( Kaş altına ve yanaklarıma kullandım)

Not: Odamın perdeleri mor olduğu için resimler biraz morumtrak çıkmış olabilir ben şuan onu farkedemiyorum kusura bakmayın=)


You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler