LONDRA SEYAHATİ İÇİN YARDIM !!!

00:30



Bir kaç yıl aradan sonra yurtdışına çıkmak çok iyi gelecek. Özellikle hiç görmediğim bir ülke ve uzuuun bir tatil=) Gerçi İngiltere'den önce İtalya tatili benim hayalimdi ama onu da inşallah Nisan ayında Mobilya fuarına gittiğim zaman aradan çıkaracağım.




Şimdi gelelim asıl konuya=) İngiltere'den bir sürü şey aldım bugüne kadar burada almayı aklımdan bile geçirmediğim markalar orda inanılmaz fiyatlarda. Gerçi ben hep ebayden aldım onunda bu fiyatlarda etkisi çok ama yinede benim için Amerika'dan sonra ikinci alışveriş cennetim! Şimdiden kendime bir liste yapıyorum. Kıtlıktan çıkmış gibi alışveriş yapacağım oleyy! Ocak sonunda gidicem ama halime bak! Alacaklarımı (listemin hepsi makyaj malzemesi :p), Outlet alışveriş merkezlerini, özellikle Drug Store' ları(burdaki watsons cart curt yanlarında halt ediyor) yazmaya başladım. Listem şimdiden kabardı bu yüzden ebay alışverişlerime ara vermeye çalışıyorum -zor olsada- ama orada çılgınca alışveriş yapmak istiyorum, alacak bişeylerim olsun dimi? =)

Bu konuyu aslında size danışmak için postladım. Daha önce İngiltere seyahatinde bulunmuş olanlar vardır aranızda muhakkak. Bana gidilmesi gereken yerleri, Must have ürünleri lütfen yazınız=) Sadece makeup hakkında değil güzel ne var ne yok yazın siz=)
Cambridge'de konaklayacağız ama heralde hergün Londra'da oluruz orada hiç birşey yokmuş. Ayrıca turla gitmiyorum, orada kuzenim yaşıyor, o bizi gezdirecek tozduracak o yüzden şimdiden bu tarz yerleri listelemem gerek. Yaklaşık 1-2 hafta orada olacağım. Eminim çabucak geçecek=( İnşallah dolu dolu alışverişler yapar da oradan post yollarım bloğa=)))))) Şunu almadan, şurayı görmeden dönme diyenler bekliyorum yorumlarııııı!


You Might Also Like

4 yorum

  1. hackneyde burbery outleti var cnm oraya bak derim:)

    YanıtlaSil
  2. Ah evet arkadaşım sürekli gidiyor ama nerde olduğunu sormamıştım ona çok teşekkürler canım yazıyorum=)

    YanıtlaSil
  3. region street de hamley's isimli bi oyuncakçı var..kocaman bi yer..oyuncakçı diip geçme çok şeker şeyler oluo orada.. :)

    YanıtlaSil
  4. Hamley's i biliyorum yine internette rastlamıştım buraya=) Bu yer acaba "Evde tek başına" filmindeki küçük yaramaz veledin girdiği oyuncakçı mı? Ona çok benzettim=))

    YanıtlaSil

Heart It

Ziyaretçiler