OMBRE HAIR

21:35

Saçlarımla başım dertte ! Uzun zamandır koyu kahverengi kullandığım saçlarımı değiştirme kararı almıştım. Saçlarımın dibi bir karış gelmişti (doğal saç rengim koyu kumral). Arkadaşımın düğünü sebebiyle kendimi kuaförde buldum(dip boya için). Bulmaz olaydım ! Nedir benim bunlardan çektiğim, en kolay işlemi bile yapamayan elemanları niye çalıştırırlarki? Koyu kahve olduğunu belirttiğim halde saçlarımı dibimle aynı renk boyadı yani görüntü yine aynı 1 karış dibi gelmiş saç ve gerisi neredeyse siyaha yakın bir renk ! Boyayı hazırlayan elemana "Bu saç kaç renk?" diye sordum. Bana ne cevap verse beğenirsiniz, "iki". Gelde delirme !! Üzerine cila attı ama onuda sadece ön tutamlara sürebildi yani saçımı toplasam gayet güzel tek renk ama saç açıkken herşey meydanda. İnanılmaz bir pişmanlıkla ve aceleyle eve geldim. Neyseki düğün akşamdı da farkedilmiyodu saçlarım (diye umuyorum).
Üzerinden 2 ay geçti bu felaketin ve geçen hafta saçlarımı boyattım. Bu ara takmış olduğum "ombre hair" hep hayalimdeki tarzdı zaten. Kuaföre alttaki resimle gittim "ilk seferde bu saçı yaparım ama saçların yıpranır. Bunu bi kaç seansa bölelim" dedi, anlaştık. Saçlarım tam 4 işlemden geçti. RENK AÇMA- DİP BOYAMA- UÇ BOYAMA(yani sadece siyah olan kısımları kahveye boyadı) -BALYAJ. Alttaki rengin 2 ton koyusu şuan açık olan bölümler. Youtube' da ombre hair yazınca çıkan bütün videoları izlemiştim kuaföre gitmeden. İkinci aşamayı kendim yapmayı düşünüyorum, zor gibi gözükmüyor =))) 
Bence çok doğal bir seçim, bronzken daha güzel duruyor. Tek renk saçtan ziyade bu tarz ışıltılı renkleri hep sevmişimdir. Tavsiye ederim=)


 
 Mila Kunis

 
 
Jessica Biel




 


 


  
 Lily Aldridge


 





 


 Rachel Bilson

 Lauren Conrad



You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler