BUGÜN ÇANTAMDA NELER VAR??? What's In My Bag Today ???

22:24

 

 "What's in my bag?" postlarına bayılıyorum. Çok zevkli geliyor nedense. Karıştırmayı sevmekle alakalı bişey olsa gerek=)) Bugün de ben çantamda neler olduğunu paylaşmak istedim. İlerde de bu konuyla alakalı baya post gireceğim anlaşılan=)
Çantam küçük bir speedy model bu yüzden içinde çok fazla bişey yok. Zaten sıcak havalarda çok fazla makyaj yapmıyorum, belirteyim. Diğer günlerde büyük çantalarıma neler sıkıştırabildiğimi sizde görürsünüz inşallah=)


  


 




Veee İştee tatatataaaaammm!!! =)

1- DKNY Turuncu renk çanta. (Annemin hediyesi, yutdışından. Color Block modasına en güzel uyan renklerden bence.)
2- Calvin Klein Cüzdan (İngiltere' den almıştım.)
3- Gucci Wayfarer Güneş Gözlüğü (Ebay' den almıştım burada ne yazıkki bu kadar spor modellere denk gelemiyorum zaten fiyatlarıda fena! )
4- Not Defteri (İngiltere'den almıştım.)
5- Coca Cola Dudak Nemlendiricisi (Gratislerde bulabilirsiniz sadece Coca Cola değil, Fanta, Sprite Modelleride mevcut. Fiyat: 5.99 TL)
6- Hello Kitty Body Splash Vanilla ( İngiltere H&M )
7- Pure DKNY Body Butter ( Dkny Pure kofrenin yanında çıkan bir ürün. Mükemmel kokuyor. Aynı şekilde parfümüde, tavsiye ederim.)
8- Sinful Colors Allık (Pink Shell rengi, ne yazıkki Türkiye'de yok bu markanın ürünleri.)
9- Lancome  Palette Juicy Rouge (İçindeki rujlardan sadece bir rengini beğeniyorum. Aslında aynasını kullanıyorum ve kutusuna bayıldığım için almıştım.)
10- The Body Shop Born Lippy Strawberry Lip Balm (Ne yazıkki hijyenik bi ürün değil. Özellikle dışardayken Coca Colalı nemlendiricimi, ellerim temizse de bunu kullanıyorum.)
11- Blackberry 9700 Telefonum. (Pembe manyağı olduğum telefonumdan belli :p )
12- Delete Sakız [Sakızsız çıkmam. Ama cak cak çiğneyenlerden de değilim. Gördüğünüz gibi en ufak taneli sakızı çiğniyorum, ağızda kaybolan cinsten ve çok güzel ferahlatıyor. Azıcık yakıyorda:)]
13- Bluetooth Kulaklık. (Arabada giderken elimde telefonla konuşmaktan nefret ederim, konuşanlarada kıl olurum! )

You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler