24 Haziran 2011 Cuma

KURU ŞAMPUAN TANITIMI=) DRY SHAMPOO REVIEW=) *** BATİSTE ***


(Bendeki pembe ürün diğerlerini kokladım mı veya nası kokuyor hatırlamıyorum.)

Evet bugün hayat kurtarıcı muhteşem bir kuru şampuanı tanıtmak istiyorum size. İngiltere' de tanıştığım bu ürün gerçekten çok hoşuma gitti ve arkadaşımdan 4 tane daha getirmesini söyledim. Malesef Türkiye' de yok bu marka. Malum artık öyle zırt pırt kafamıza eseni de alamayacağız!!! Mecbur arkadaşlardan istemek zorundayız.

Neyse ürün gerçekten günü kurtaran ve tekrar almaya değer bir ürün. Drugstorelarda kuru şampuanlar baya çeşitli fakat bana şişenin renkleri o kadar tatlı geldi ki denemeye değer dedim zaten buradaki muadilleri gibi 15 tl falan da değil yaklaşık 5tl ya aldım full boyunu (sanırım 150-200ml). Hayatımda ilk defa kullandığım bir şeydi ama gerçekten işe yaradığını gördüm. Benim saçlarım normal denecek türden yani öyle hergün saçlarımı yıkamak zorunda değilim 3-4 gün idare ediyor. Fakat bir ara bilmiyorum kullandığım şampuandan mıdır nedir yıkama süremin kısaldığını hissettim. Saçım 2. gün kirlenmeye başladı. Sabahın körü okula gitmek zaten bir ızdırap bir de saçımla uğraşamam dedim sıktım şu kuru şampuanı saçıma sonra biraz friksiyon uyguladım. Tatatataaammm=) Fresh bir görüntü. Tabi bunu "aha süper bişi bu lan" diyerek hergün ardarda uygularsanız saçlarınız saç olmaktan çıkar. Bi de "ne gerek var talk pudrayı dök kafana çık" diyenlere sesleniyorum, denedim kardeşim olmuyor saç dipleri beyaz beyaz kalıyor istediğin kadar tarakla kafanı kazı gene olmuyor. Hem fıstık gibi kokuyor saçlar, öyle bebek poposu gibi de değil=)

Özellikle saçları çabuk yağlanan arkadaşlarıma öneririm alın pişman olmazsınız...Kendinize iyi bakın fresh günler dilerim.
Add To Google BookmarksStumble ThisFav This With TechnoratiAdd To Del.icio.usDigg ThisAdd To RedditTwit ThisAdd To FacebookAdd To Yahoo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis