ŞİRİN TAVŞANIMI TANIŞTIRMA VAKTİ=)

01:36

Bu muhteşem tavşan yaklaşık 3 hafta önce aramıza katıldı=) Daha önce balık kuş dışında hiç tavşan beslememiştim. Ama görünce dayanamadım=( O kadar tatlılardıki aralarında Pufy sadece bize ilgi gösterince onu seçmiş bulunduk=) İyikide onu seçmişiz o kadar sevimliki hele hareketleri insanı 1 günde kendine bağlıyor adeta... Pufy daha çok küçük sanıyorum yaklaşık 2 aylık şuan tam kestiremiyorum tabi veteriner kontrolünde soracağım ama daha 2. ziyarete zaman var.


Kokoşumun (kız olduğunu tahmin ediyoruz) muhteşem kafesi de onun gibi kokoş=)



Aramıza katıldığı ilk günü daha ufacıkken=)





Uyumaya yakın kulaklar aşağı iniyor ama burda biri havada belliki ilginç bir ses duymuş=))



Bu ctesi çektiğim bir fotoğrafı, bahçede inanılmaz mutlu!


Bir hafta içinde biz mi çok besledik bilemiyorum ama inanılmaz büyüdü. Üstteki resim son hali, küçük gözüküyor ama 7-8 cm belki daha fazla büyük. Kulaklardan anlaşılabilir=)))

"Tavşanlar çok kokar evde beslenmez" cart curt diye sözler kalmıştı kafamda önce çok endişelendim acaba bunlar başıma gelir mi diye ama temiz bakıldığında mis gibi bir hayvan. Kürklü hayvanlar içinde en temiz olan tavşanmış zaten. Hergün düzenli olarak kendini temizler çok titizdir=)) Bahçedeki gününde çimlerin ıslak olması sebebiyle çamur olmuştu ayakları nasıl temizleyeceğim yıkayamamda falan diye düşünürken kafesine koyduktan yarım saat sonra bir baktımki çamurdan eser yok=) Tertemiz yapmış kendini canım beeeniiiiiiiiimm tatlı Pufy' m !!!



You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler