İNTERNETTEN YURTDIŞI ALIŞVERİŞİYLE İLGİLİ YASA DEĞİŞİKLİĞİ HAKKINDA BİLGİLENDİRME !!!

21:49

Üyesi olduğum bir sitenin göndermiş olduğu maili sizlerle paylaşmak istiyorum isteyen buraya tıklayarak okuyabilir ve siteye de ulaşmış olabilir. Site ebay hakkında bizlere geniş bilgiler sunmakta ve oldukça yararlı. Paylaşımlar, şayet ebayde sorun yaşarsanız imdanınıza yetişecek nitelikte.

Konuyu buraya direkt kopyalamak istiyorum:

"Son günlerde bir çok yerde muhtemelen karşınıza çıkan bu haberi biraz açıklamak istedik.
Öncelikle bu yasa 2012 tarihi itibarıyla geçerli olacak. Ayrıca yasa henüz çıkmadı ve konuyla ilgili hazırlıklar yapılıyor.
Yasa çıktığı takdirde yurtdışından online alışverişi ticari amaçla yapan kişiler etkilenecek. Yani bizler gibi yılda 3-5 tane ürün alanları değil. Limit yıl içerisinde 5 ürün getirtilmesi şeklinde. Ayrıca daha önceden belirlenmiş olan 150€’luk vergisizlik üst limiti de geçerli. Yani 5 tane ve tanesinin tutarı 150€’yu geçmediği sürece yurtdışı sitelerdeki neredeyse bedava olan fiyatlarla alışveriş yapmaya devam edebileceksiniz.

Tekrar hatırlatalım, yasa çıkarsa 2012′de geçerli olacak."

Benim içime su serpti diyebilirim. Çünkü ben bu karar yasalaştı sanmıştım. 2012ye kadar kozmetik depolamak lazım. Sonra da toplanan imzalarımız işe yarar ve yasa yürürlüğe girmezse yaşadık demektir.

Daha fazla imza için sizde buradan elektronik imzanızı atarak destek olabilirsiniz! Facebook ve twitterda paylaşırsanız daha fazla kitleye duyurabiliriz!

ALIŞVERİŞ ÖZGÜRLÜĞÜMÜ GERİ VER!!!

You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler