KEÇE ANAHTARLIKLAR !!!

02:55

Farkındayım blog Beauty bloğu olmaktan çıkıp Hobby bloğuna doğru ilerliyor. Ama evde geçirdiğim boş vakitleri nasıl değerlendirdiğimi göstermek istiyorum=) Çünkü bittiğinde çok heycanlanıyorum. Benim beğendiğimi sizler de beğeniyor musunuz merak ediyorum=)
Evet yeni hobim Keçe=)))) Daha doğrusu fimo ve keçe ikilisi diyelim. Çok tatlı şeyler üretebilenecek iki malzeme oldukları için bunları seçtim. Ve de uğraşması çok zevkli :P

Dondurma, Baykuş
(Resmin üzerine tıklayıp büyütebilirsiniz)

Bu anahtarlıklar aslında anahtarlık boyutlarından biraz daha büyük yaklaşık 8-11 cm gibi. Ama benim amacım zaten anahtarlık olarak kullanmak değildi. Çantaların saplarının olduğu yere veya fermuara takılabilecek bir aksesuar olarak düşünerek yaptım. Bazı çantalar çok sade olur bende de vardır bi kaç tane mesela onlara renk katması amaçla tasarlanmış ufak hoşluklar diyelim=)

Yapımı hiç zor değil önce bir şablon çıkardım keçeyi bu şablonu kullanarak kestim ve kalın bir beyaz iple diktim. İçinde de elyaf var. Aslında elyafsızda yapılabilir ama ben pofuduk olmasını istedim. Üzerindeki taşlı boncukta spot ışıkta muhteşem parladığı için dikildi gerçekten çok güzel duruyor ışıkta parıl parıl=) Anahtarlık takmak içinde kurdele diktim. Bunlar yaptığım ilk keçe aksesuarlarım. İlerde çoğalacaklar elbet =) Siz nasıl buldunuz umarım beğenmişsinizdir=) Yorumlarınızı esirgemeyiniz.

You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler