MUHTEŞEM SAÇ KÜRÜM !!

21:03

Saçlarımız ne kadar parlak sağlıklı bir görünüme sahipse o kadar bakımlı oluruz. Benim saçımda röfle falan yok. Ama 5-6ayda bir(aklıma estikçe yani) koyu kahverengiye boyatırım. Ama benim saçlarımı asıl mahveden ne yazıkki düzleştirici olmuştur. Bi başladınızmı kullanmaya zaten sağladığı güzel görüntü sayesinde bıramaz oluyorsunuz düzleştiricileri. Pırasa gibi saçları olan arkadaşlarım bile kullanmaya başladıktan sonra bırakamadılar çünkü niye? Saç düzleştiriciye alışıyor, kullanmayı bıraktınızmı yıpranmış kabarık saçlarla başbaşa kalıyorsunuz devam ettinizmi ultra yıpranmış çakma bakımlı saçlarınız oluyor=) Ben her yaz kesiyorum kullanmayı bu da saçlarımı azda olsa toparlıyor. Ama asıl toparlayan doğal yağlar. Kullandıklarım ve tavsiye ettiklerimi kür halinde burda sizlerle paylaşacağım. Malzemeler;

-Badem yağı (en önemli bakım yağlarından biri)
-Jojoba yağı ( kırılmaları önler)
-Susam yağı (bin bir derde deva diyebilirim saçlarda da öyle)
-Menekşe yağı (uçucu yağlardandır, kırılmaları önler hoş bir esansı vardır)
-Hint yağı (Saç kürleri için olmazsa olmaz yağdır saçın hızlı uzamasına yardımcı olur)
-Zeytin yağı

-Bemiks ampül eczanelerde satılıyor. İçeriğinde b vitamini türevleri mevcut.





Fısfıslı bir şişeniz varsa ne ala ama yoksa bir kabın içine bu yağlardan 1er çorba kaşığı ekleyin. Bemiks ampülden 1 adet kırın ve karışıma ekleyin. Saçlarınıza dipten uca iyice yedirin (saç diplerinize masaj yapın kan dolaşımını hızlandırır ve daha çabuk emilim sağlar). Ne kadar uzun durusa saçınızda o kadar iyi. Çünkü hepsi doğal ve bir zararı yok.Saçlarınız çok yağlıysa en az 1 saat bekletmenizi tavsiye ederim. Kuru saçlar tutsun bir 2 saat ne olacak yani=))

Yıkama aşaması da önemli. Saçlarınızın hızlı uzamasını gürleşmesini istiyorsanız bir kaç diş sarımsağı iyice ezin atın şampuanınızın içine. Merak etmeyin o kadar kokutmuyor saçı. İki kere güzelce şampuanlayın saçlarınızı. Aman bu benim kafamda kalır 3-4 kere yıkayayımda garanti olsun demeyin yaptığınız kür boşa gider. Daha beter yıpratırsınız saçınızı. Son durulama suyunuzada bir çorba kaşığı elma sirkesi ekleyin (ben bir pet şişenin içine  su + 1 çorba kaşığı elma sirkesi koyuyorum en son döküyorum hepsini saçlarıma).Elma sirkesi hem sarımsak kokusunu kırıyor hem de saçlarınıza süper bir parlaklık veriyor. Düzenli kullanın kırıklarınızın düzeldiğini göreceksiniz. Saçlarınızı ayda bir kere ucundan çok hafif kırpabilirsiniz. Ben bi makasla kendim yapıyorum, çok az kesiyorum kuaföre gitmeye gerek yok bunun için.

You Might Also Like

3 yorum

  1. teyzem yapıyor ve inanılmaz iyi geliyor

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten öyle, yumuşatıyor parlaklık veriyor, yıpranmaları engellemekle kalmıyor onarıyor bile=)

    YanıtlaSil
  3. ben sinameki otunu nerden bulabilirim?Bakude yok

    YanıtlaSil

Heart It

Ziyaretçiler