NYX EYE PALETTE !!

19:09

NYX'in "Beautiful Green Eyes" Paletiyle karşınızdayız...Ama ne yazıkki çektiğim swatch fotosu bulanık olmuş daha doğrusu telefonla çekince olmuyor ışıktan dolayı (annem fotoğraf makinemle yurt dışında şuan)...Makineme kavuştuğumda swatch yapacağım tekrar. Nyx Amerika'daki en ünlü kozmetik markalarından biri.Ürünleri MAC ile kıyasalanabilecek kadar başarılı ve tabiki daha ucuz=) Bu far paletini 8$ a aldım. Farklı renklerde göz renginize göre kombin yapılmış başka seçenekleri de var. Gayet tatlı benim için yeterli bir palet. Aldığımda bu kadar minik bir palet beklemiyordum ufak gelmişti gözüme ama düşününce devasa olmasının bana hiç bir faydası olmayacağını anladım. (Toplam 14gr.) Çantada yer kaplamıyor en azından.
Gelelim renk yoğunluğuna; renkler Nyx' in tekli farlarına nazaran daha az yoğunluğa sahip. Pek pigmented gelmedi bana ve çokta kalıcı değil. Ama bu yorumu tabiki bir baz kullanmayarak yapıyorum. Altına bir baz uygulanırsa eminim iyi bir performans verecektir. Fiyatına göre denemeye değer bir ürün bence=)

PS: Bu ürünü aldığım site(yurtıdışından aldım) sağolsun bana kırılmış bir ürün teslim etti. Bir tane far kırılmış toz duman olmuştu zor temizledim sonuçta kırılabilecek bir ürün satıyorlar ve bizde ona göre sigortalı kargo seçeneğini seçiyoruz, paketlemeleri çok yetersizdi. Bir daha oradan alışveriş yapacağımı sanmıyorum. Mail atmama rağmen geri dönmemeleri ayrı rezalet.

You Might Also Like

4 yorum

  1. hangi siteden aldın tatlım? yeni bi palet çıkmış runway serisinde casting call bayıldım renkler tam benlik. cherry culture'den almayı düşünüyorum.bu paletin renkleri de cok güzelmiş ama:)

    YanıtlaSil
  2. Canım ben bunu shopcraze diye bir siteden aldım ama o siteyi tavsiye etmiyorum paketlemesi yetersizdi bir farım kırık ulaştı elime. Geride dönmüyolar bir sorun oldumu o yüzden en güzeli cherry=) Sen hiç bunların 3lü farlarını denednmi en güzel renk veren tekliler aslında ama ben palette olsun hepsi bir arada dursun istiyorum...

    YanıtlaSil
  3. Hala yurtdışından alışveriş yapabiliyor musunuz? Ben en son e.l.f sitesinden 2 tane sipariş verdim ikisi de 3 haftadan fazla oldu gelmedi gümrüğe takıldı sanırım :/

    piyanomunnestertuslari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Malesef yeni gümrük yasasından sonra almayı düşünemedim bile:) Paypal ile aldıysanız 45 gün olmadan itiraz edin. Moralinizi bozmak istemiyorum emin değilim cünkü fakat siz yine de kötü ihtimali düşünun. İnşallah haftaya elinizde olur ürünleriniz. Gelirse bilmek isterim ona göre bende birşeyler alabilirim:))

    YanıtlaSil

Heart It

Ziyaretçiler