TIRNAK SARARMASINA ÇÖZÜM !!

16:51

Oje Delileri bu konu sizin için=))

Oje takıntım son 4 aydır mevcut. Çılgınca oje alır ve sürer oldum. Tırnaklarım hiç kendi halinde olmadı bu süre içinde, sürekli bir oje vardı. E tabi buna dayanamadılar ve "Yeter bırakta nefes alalım" diye tepki gösterdiler. Tabi bu olay benim hatamla da alakalı heralde. Hiç base coat kullanmadan direk sürüyordum ojeleri. Silip tekrar başka oje süre süre sararma meydana geldi. Ama buna en iyi çare limon!!! Ya bu ne şifalı bir sebzedir her derde deva resmen. Yaptığım ufacık kür sayesinde 1 haftada tırnaklarım büyük oranda beyazladı. Ne mi?

Limon + Zeytinyağı >> Bir kap içinde yeterli miktarda karıştırıp tırnaklarımızı kapta 10-15dk bekletiyoruz.

Hergün düzenli kullanıldığnda inanılmaz işe yarıyor. İlk gün farkettim hatta.Önce lekemsi sarılıklar azaldı daha sonraki günlerde tırnak rengi tamamen açıldı. Aslında bir nevi bleaching uygulamış oldum tırnağıma=) Tabi bu süreçte tırnakların ojesiz gezmesi gerekiyorki birazda oksijen alsınlar=))




ÇEşitli markalarında sararma karşıtı ürünleri mevcut. Örneğin Flormarın böyle bir ürünü varmış uğraşamam yağla limonla diyenler için buda bir çözüm olabilir. Soldan 3. olan oje üzerinde"Natural Anti-Yellow" yazıyor. (Ne kadar etkilidir orasını bilemem)

You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler