İNDİRİM- SALE- DESCUENTO- ディスカウント- الخصم

22:37

Biliyorum kış geldi ama bunları bir an önce elden çıkartmam gerek..Bir arkadaşıma (kendisi erkek) ingiltereden almasını istediğim babetler. Numaradan anlamadığı için karmakarışık almış sadece 2 tanesi oldu!!  Çok üzüldüm çünkü hepsi birbirinden güzeldi ve doluda aldırmıştım kardeşimle giyeriz diye. Kısmet değilmiş...


39-40 numaraları mevcut.

Hepsi inanılmaz rahatlar bu yüzden bu ayakkabıları çok seviyorum bütün yaz bu babetlerimle dolaştım çıplak ayak dolaşmış gibiydim gerçekten=)



Bu babet gerçekten çok göz alan bir renge sahip bayılıyorum. Neyseki bu olmuştu bana giydim bütün yaz=) İki numarasıda mevcut.





Resimleri büyütmek için üzerine click.


Bu ayakkabı ortopedik o kadar rahat ki resmi büyyütüğünüzde sizde anlayacaksınız.Aynı zamanda orjinal deri üzerinde de yazıyor zaten. (rengi resimde biraz mavi gibi çıkmış ama tam olarak gri- siyah desenleri var)

FİYATI 45TL
(Sadece bu babetin fiyatı)





Bu üstteki leoparlının simsiz olanı ve daha açık renge sahip.



Herkesin düz siyah bir babeti olması şart=)





Arkadaşlar babetlerin hiç biri giyilip gezilmedi. Sadece denendi hepimiz mağazada ayakkabı deneriz. Ama dediğim gibi benim ayağıma olmadılar bu yüzden satıyorum. Resimlerin üzerinde olan numaralar yazıyor 

 HER BİRİ 30TL.

YURTİÇİ (KIBRIS DAHİL) KARGO BEDELİ PTT OLMAK ŞARTIYLA BANA AİTTİR. BAŞKA KARGO FİRMASIYLA GÖNDERİLECEK ÜRÜN BEDELİ ALICIYA AİTTİR.


SORULARINIZ İÇİN BU ADRESE MAİL ATINIZ.

slbynlc@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler