İlk Water Marbling Çalışmam!

02:32


Ne zor işmiş bu! İlk yaptığım baş parmağımdı beğendim sonucu. Sonra koyduğum suda yağ gibi bi kalıntı oluştu anlamadım nedir? İşaret parmağımda baloncuk olduğunu farkettim hatta patladı peçeteyle tırnağımın etrafını silerken=)) Orta parmağımda boşluklar oluştu. Yüzük parmağıma geldiğimde suya döktüğüm oje kaskatı kaldı resmen etrafa yayılmadı. Sonra bir daha yaptım onu temizleyip. Bu seferde baya yayıldı renkler ortada renk kalmadı. Küçük parmağımı anlatmıyorum bile işkenceydi adeta=)) "Eehhhh" ddim en sonunda bu ne biçim iş yaa!! Zaten döktüğüm renkler o kadar güzeldiki mesela neon pembe vardı güya bunların içinde. Ama retro bir tarza büründü tırnaklarım :P Kısacası öyle göründüğü kadar kolay değil resmen teknik gerektiriyor. Ya da ben beceremedim ve kullandığım kapta bir sorun vardı anlamadım. Bilen arkadaşlarımdan reca ediyorum beni bilgilendirin=) Video izlemekle olmuyormuş!!


You Might Also Like

3 yorum

  1. oha cok guzel olmus bence!!

    neler kullandin hangi ojeler? benim de yapma planim var ama du bakalim ne zaman :)

    okumadiysan bak, oyku guzelce anlatmis..
    http://hangiojeyakismazkibana.blogspot.com/2010/06/marbleebru-dersi.html

    YanıtlaSil
  2. nilcan çok güzel olmuş,tekniğini ilerletsen yani bu kadar uğraştırmasa seni farklı farklı renklerle yaparsın,mavili tonlarınıda merak ettim bu tekniğin:)

    YanıtlaSil
  3. Nemo Latte cnm teşekkür ederiiim güzelmi gerçekten=))
    Golden rose beyazı kullandım. Chissa yeşil ve turuncu flormar fosforlu pembe ve claires koyu mor ojesini kullandım. Heralde altına bir baz oje sürseydim daha iyi olurdu boşluklar dolardı en azından. Hemen bakıyorum verdiğin linke çok saol=)

    Özgecim teşekkür ederim=) Ya çok fazla renk kullandım acaba ondanmı? Herkes 2 renk kullanır bende 5 renk var=)) 2lilerden koyu olanı denicem yakında...Mavide denerim;)

    YanıtlaSil

Heart It

Ziyaretçiler