Ailemizin Yenileri=)

00:56


Bunlar da bugün alışveriş merkezi kapanmadan aldığım ojeler=) Oje kurutucu ve kalsiyum jeli de aldım. Tırnaklarım normalde sert bir yapıya sahip ama bazen katmanlar halinde soyulmalar oluyor. Onu engeller ümidiyle aldım inşallah işe yarar.


Çok güzel bir yapısı var, tek katta o metalik parlamayı sağlıyor.Soluk bir renk değil resmen ayna gibi oldu tırnağım işte aşağıda;)


Flaşsız


Flaşlı   

Bayıldım tabi böyle tek renk halinde sürermiyim bilmiyorum bana biraz demode geliyor. Zaten nail art serisi olduğu için ucu ince sür sür bitmez heralde=) Sadece konad ve desen yapmak için aldım...


Bu rengide erkek arkadaşım seçti=)) Kendisi mavi hastasıdır. Çok hafif sedefli burda flaştan daha fazla görünmüş. Üzerine mat cila uygulanırsa daha şahane olabilir.
 Pastel No: 72




Çok tatlıydı tutamadm kendimi aldım. Ama yolda giderkende denedim her rengin üzerine sürülebilicek bir oje bu. Ben beyaz üzerine sürdüm çok tatlı durdu tabi biraz yamuk yumuk oldu aceleden=) No:31


You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler