H&M ALIŞVERİŞİM !!

16:59


  Geçen gün H&M'i resmen talan ettik. Ama o kadar kalabalıktıki insan neye bakacağını şaşırıyordu. Sadece soyunma kabinlerinde bile metrelerce kuyruk vardı kasa kuyruğunu siz tahmin edin artık=) 45 dk kasada kuyruk bekledik ama inanın değdi. Gerçekten kaliteli ve çok güzel ürünleri var. Neredeyse tüm yurtdışı web sitelerini gezdim ama hiç güzel ürünleri koymamışlardı. Biraz korkarak gittim. Ama o kadar güzel ve stylish ürünler vardıki!! 2 saat sadece h&m'de dolandım. İnsan kendini durduramıyo fiyatlar gayet iyi. Zarada bir kazağa 89-109 lira verirken burda 29dan başlayan fiyatlarla karşılaşıyosunuz ve gerçekten çekilen zahmete değecek şekilde tatmin edici malları var. Kesinlikle bunlar bana yetmiş değil orada gezerken aklımda kalan ama alamadığım ya da bedenini bulamadığım öyle çok şey vardıki..Hala aklımdalar:D Bu aldıklarımın yanında birde pantalon kumaşında yani (tam tayt diyemeyiz kalın kumaşı var çünkü) strech bir pantalon aldım fiyatı 19tl :)

Yandaki çiçekli kazağın fiyatı: 49,99TL



Tshirt Fiyatı 16.99tl



Kazak Fiyatı: 29,99tl





KAzak Fiyatı: 29,99TL


Küpelere bayıldım tanesi 3,99TL
Bilezik şahane: 19,99TL



Leoparlı tshirt: 19,99TL



Snake desenli hırka: 39,99TL

Resimleri Büyütmek İçin Üzerine Tıklayın!!


You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler