İŞTE BENİM OJELERİM !!

16:24

Sıkıldım ojelerimin resmini çekmeye karar verdim. Dün çok şükür bir Claires buldum ojeleri bol olan( Forumistanbul'da). Ama sadece 2 tane aldım çünkü annem vardı yanımda, resmen almamı engelledi=) Neyse zaten diğer çoğu renkten vardı, copy + paste yapmaya gerek yok :p


Önce tatlı minik Claires ojelerimden başlamak isterim=)
Büyük hallerini görmek için üzerine tıklayabilirsiniz.







Sıra geldi Pastel ojelerime. Tabi beyaz ve tonlarını koymadım gerek yok diye zaten bende beyaz renkte çok çeşit, yok rakı beyazı ve tam beyaz  var sadece.








Cıvıl cıvıl Flormarlarım=)) Pembe renklerine ve tabiki 413 (en sondaki) bayılıyorum bütün yaz bunlarla dolaştım.



Büyütmek için üzerine tık!





Alix Avien ojelerim. Yapısı çok hoşuma gidiyor bu markanın. Yoğun bir yapısı var ve nedense ben böyle yapıdaki ojeleri daha rahat sürebiliyorum.









Chissa marka ojeyi Erenköy pazarına gittiğimde ilk defa gördüm. Hatta flormar standlarında bile kalmayan 413 nolu ojeyi pazarda buldum ve çok sevindim yanında bu renkleride aldım. Önceden paylaştığım karışım mavi ojeyide burdaki yeşil ve mavi ojeyi ekleyerek elde etmiştim.


You Might Also Like

1 yorum

  1. claries ojelere inanamıyorum 1,5 yıl önce alıp arasıra kullandığım claries ojelerim hala kurumamış,hatta koyu bi kıvama bile gelmemiş hala ilk günkü gibi sulu,onun üstüne ne yerli marka ojeler aldım kurudu kurudu attım gitti

    YanıtlaSil

Heart It

Ziyaretçiler