LOREAL NUTRIBRONZE & ST. TROPEZ

20:13


İşte En sevdiğim otobronzanlarımdan Loreal NutriBronze ve St. Tropez. Çeşitli sitelerde ve youtubeda araştırmıştım zamanında en iyi otobronzan hangisidir diye. Birçok marka vardı. Tabi çoğu Türkiye'de yok. Sanırım en iyisi Xen Tan peşinden St. Tropez, Fake Bake, Loreal Sublime Bronze diye devam ediyor. Ama youtube videolarında çoğu kişi St. Tropez ve Loreal sublime bronze'un ne kadar şahane olduklarını uygulamalı olarak ve review şeklinde göstermişlerdi. Benim bu araştırmayı yaptığım dönemde ne yazıkki Türkiye'de Loreal Sublime Bronze yoktu yani ben bulamadım. Daha sonra Watsonsdan Nutibronze' u buldumve onu aldım. Gerçekten çok beğendim. Turuncu yapmıyor doğal bir görüntü veriyor. Aynı zamanda nemlendiriyor. Gerçi otobronzanlardan insanların beklediği iki şey var bence. Doğal görünüm versin ve leke bırakmasın. Leke bırakmaması inanın sizin elinizde. Uygulama şekli doğru yapıldığı sürece ben hiç birinin leke bırakacağını düşünmüyorum. E geriye benim için önemli olan renginin doğal olması kalıyor. Onuda bu ürün gayet iyi sağlıyor. Sanırım İki çeşiti var açık tenler ve koyu tenler için ben koyu ten olanı aldım daha çabuk bronzluk sağlanabilsin diye. Kremi en fazla 3 gün sürüyorum sonra banyoda iyice keseleniyorum ve tekrar beyaz oluyorum= ) Sonra yine aynı süreçten geçiyorum. Ürün üzerinde 7.günde max bronzluğa ulaşılır yazıyor ama 5-6 gün bile sürülürse nası olur bilemiyorum heralde zenciye dönüşülebilir=)  Fiyatı: Ben ilk çıktığı dönemde almıştım 22tl idi. Şimdi internette 16tl ya gördüm=)





St. Tropez 'ye gelince=)) Türkiye'de ne yazıkki yok bende bu nedenle ebayden almıştım. Bir çok çeşiti var. Krem köpük vs bende krem halinde(sağdaki ürün). Ama köpüğünün de çok iyi olduğunu duydum. Gerçekten çok doğal bir görüntü sağlıyor. Hatta Loreal'den daha doğal diyebilirim. Çoğu kişi otobronzanların o fix kokusundan tiksinir hatta dayanamayan insanlar gördüm. Ama ne gariptir ki benim çok hoşuma gidiyor=))) Bunda ilk gün farklılığı yaşıyorsunuz. Tabi ertesi günler uygulama devam ederse daha da bronz bir görünüm sağlanıyor. Kokusu Loreal'e göre daha iyi yani o koku daha az diyebilirim. Tek sıkıldığım nokta ürünlerde yağ olup olmadığı yazmıyor. Tamam bunlar vücut ürünleri ama ben yine de su bazlı ürünler kullanmayı seviyorum. Çünkü sadece yüzümüzde sivilce çıkmıyor vücudun çeşitli bölgelerinde sivilcelenmeler yaşanabiliyor bu ürünler  yüzünden. Neyseki ben yaşamadım=)
Dediğim gibi uygulama çok önemli! Almadan önce iyice araştırılmalı, bu her üründe yapılmalı sadece otobronzanlarda değil. DEnediğim ve memnun kaldığım iki üründü Önceki konularımda Clinique 'in bir ürününü bekliyorum demiştim üstelik o oil-free ama hala gelmedi inşallah gelir yoksa çok üzülürüm=(
Fiyatı: 20-30$ tahmini bi rakam söylüyorum (ben ebayden almıştım 30 liraya gelmişti bana.)

You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler