Sarah Jessica Parker Parfume >> COVET

23:48






Yeni parfümüm !! İlk defa denemeden bir parfüm almaya karar verdik kardeşimle. Çok ucuzdu e bide ödül aldığını görünce alalım zararımız olmaz dedik. Bugün elimize ulaştı parfüm ve gerçekten çok güzel kokuyor. Bana 5-6 sene önce kullandığım bir parfümü çok hatırlatıyor ama bir türlü ismini bulamıyorum, unutmuşum.  Parfüm inanılmaz kalıcı ufak bir fıs sıktım bileğime sabah, yıllardır yapmadığım temizliği yaptım bugün 802934 kere elimi yıkamışımdır=) Ama hala bileğimde kokusu duruyor. Durdukça dahada güzelleşen bir parfüm. İnternette dolaşırken parfümün notaları hakkında şu bilgiyi buldum;

Modern, klasik, feminen ve eşsiz. Taze Sicilya limonu, Fransız lavantası, manolya, egzotik ağaçlar ve hanımelinin eşsiz esanslarının harmanlanmasından oluşur.

Bundan sonra ödül alan parfümleri denemeden alabilirim bunu anladım=))

You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler