BENEFİT HOOLA BRONZER

14:50


Benefitten aldığım ilk ürün...Bronzerlar hakkında o kadar çok araştırma yapmıştımki alacağım dönemde en iyisinin ve uygun fiyatlı olanın bu ürün olduğuna karar verdim. Onlarca video izledim yorum okudum. Sonrada kendimi ebayde buldum=) Fakat o kadar çok ve ucuza ürün vardı ki bunda bir terslik var diye düşündüm. Meğer ebaydeki çoğu benefit ürünü sahteymişş!!! Bende hazır Türkiye'ye gönderimi varken resmi sitesinden almakta karar kıldım. İyiki öyle yapmışım çünkü sephoradan alsaydım hem pahalıya gelecekti hem de yanında tester vermeyeceklerdi. Burada 82tl olan bronzerı ben kendi sitesinden 55tlya aldım ve yanında bir far (tester değil orjinal boy) bir de Erase Paste concealer testerı gelmişti. Alışveriş dediğin böyle olmalı!! Ülkemizde şu tester cimriliğinin bir türlü önüne geçilmiyor ne yazıkki...
Ürüne gelince; Kalıcı ve kesinlikle turuncu bir görünüm yaratmıyor. Yani ne pis ne de tuğla suratlı oluyorsunuz. Tabi bu doğru uygulamayla da ilgili bir durum. Kendi fırçasını kullanmanızı tavsiye etmiyorum benimki de tertemiz duruyor gördüğünüz gibi. Ürün boyutu doyurucu bi gramaja ship; 11gr.

Hoola Bronzer ve iyi bir bronzer fırçasıyla şahane sun kissed bir görünüme sahip olabilirsiniz...

You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler