REVLON COLORSTAY FONDÖTEN

18:31


EENNNN SEVDİĞİMM fondotenim karşınızda!! Mac le yarışacak düzeyde bir fondöten. Bunu da o kadar çok araştırmıştımki zamanında ama heralde denediklerim arasında bana en iyi gelen bu ürün oldu. Özelliklerine gelecek olursak;

ARTILAR:

-Üzerinde de yazdığı üzere COLORSTAY=) Yani kalıcı, ama gerçekten kalıcı... Gün boyu yüzünüzde kalıyor garanti verebilirim=) Mac fondötenin yüzümü mahvetmesinden sonra bu ürün bana ilaç gibi geldi.

-Yüzümdeki lekeleri sivilceleri o kadar iyi kapatmıştıki o dönemde bir daha vazgeçemedim. Tabiki bu ürünüde nette uzun araşatırmalar sonucu buldum videolar, reviewler vs...

-Dediğim gibi kapatıcılığı harika gün boyu ciltte duruyor ama sizi boya çuvalına düşmüş gibi göstermiyor, doğal bir görüntü sağlıyor ve benim için en önemli faktör olan oil-free yapısı. -İki çeşidi var; Çok kurudan kuruya dönük ciltler için ve karmadan yağlıya dönük ciltler için.

-Diğer bir artısı da içinde SPF 6 faktörü olması.

-Bereketli de canım benim kolay kolay bitmiyor. Şuan ikinciyi aldığım bir ay oldu sanırım, önceki de 6 ay idare etti beni. (30ml)

EKSİLER:

-Yapısı ağır değil ama tek zor tarafı biraz zor sürülüyor olması yani çabuk dağıtmanız gerekiyor yoksa kuruyabiliyor. Ama bu benim için hiç önemli değil bana istediklerimi fazlasıyla veriyor zaten.

-Ve ne yazıkki kapağı...Pump şeklinde olsaydı çok daha tatmin edici bir ürün olabilirdi ama bu kapak ürünün fazla harcanmasına sebep olabiliyor. İlk zamanlar elime dökerek, fırçayla uyguluyordum daha sonra direk kapağa dökmeye başladım böylece kapağı kapadığımda artan ürün tekrar şişeye geri dökülüyordu. Sorun olduğunu çok düşünmediğim bu olayda böylece çözümlenmiş oldu.

Fiyata gelince=) Ebayden sadece 10-15 dolara getirtebiliyorsunuz.

You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler