Kil Maskelerim

17:29



Bunlar da aktardan yeni aldığım kil maskelerim. Önce bildiğimiz kil maskesinden istedim yani ortada olan. Hem beyaz hem yeşil kil karışıkmış. Ama satıcı bu salyangoz özlü maskeyi(sağdaki) çok övdü bende denemek için aldım.

Salyangöz özlü olanı  bir defa kullandım bu ne kadar etkili olur bi yorum için bilemem ama güzel bir maske. Cildimi yumuşattı ve aydınlattı. Daha uzun süre kullanıp yorum yapmak en iyisi... Bu bitsin diğer maskeme geçiş yapacağım hepsini birden açıp bozulmasını istemiyorum.

Watsons'dan aldığım yüz fırçam. O kadar yumuşakki elimle peeling yaptığımda daha fazla yıpratıyormuşum cildimi onu anladım. Hassas cildi olanlar ellerini değil bence bu fırçayı kullanıp peeling yapmalılar çünkü kayıp gidiyor gerçekten.

You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler