MİNİK DÜZLEŞTİRİCİM

15:33


İşte benim tatlı mı tatlı minik düzleştiricim!!! Genelde kullandığım düzleşticimle yanyana koydum aradaki farktan ne kadar minik olduğunu anlayabilirsiniz=) Ebayden aldım tabiki çin malı..Ama satıcının ürün açıklamasında yazdığına göre seramik ve tam 200dereceye kadar ısınıyor. Tabi ısı ayarını kendimiz seçemiyoruz o bakımdan kötü. Ama zaten bütün saçı böyle minik bir aletle düzleştirmek baya zaman alır o yüzden böyle bir ayara gerek yok diye düşünüyorum. Rahatlıkla çantaya atılabilir bir tarak kadar yer kaplıyor inanın. Yağmurda saçlar kabarıp bozulduğunda bir tuvalette 2 dk da saçlarınızı düzeltebilirsiniz. Dediğim gibi sadece acil durumlarda kullanmak için aldım ama genelde kuaförler erkek müşterilerde kullanıyormuş saçlar kısa olunca normal düzleştiriciler sanırım yeterli olmuyor. Bunun 1 cmli seramik tabanı sayesinde kaküllerinizi rahatlıkla düzleştirebiliyorsunuz. renk seçenekleri mevcut ebayde yüzlerce satıcı ve ürün var zaten..Ben en ucuz olanını aldım sonuçta denemekti amacım. Fiyatıysa sadece 15tl...

You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler