HELLO KITTY KEK/ KURABİYE KALIPLARI !!! YUMMY !!!

20:41




Şu yaşıma kadar yaptığım en güzel yemek kektir utanarak söylüyorum! =(  Ama yumuşacık pamuk gibi kek yaparım ayıptır söylemesi =))
Bunları görünce deli oldum süperler. Silikon Hello Kitty kek kalıpları, aslında kalıplarla cookie, ekmek falanda yapılmış. Kesici olanla tost ekmeğini kesmişler, kurabiyeler içinde ideal...
Kahvaltı etmeyen çocuklara kahvaltıyı sevdirmenin en güzel yolu bence=) Vallahi bu kalıplarla perde pilavı bile yapardım ben olsam=)))))  Bu muhteşem şeyler tabiki ebayde satılıyor, 10- 40tl gibi bi fiyat aralığı var birsürü satıcı var en ucuzunu seçersiniz hatta açık arttırmaya girseniz daha karlı, bekleyemem diyosanız siz bilirsiniz tabi. Ürünler genelde Hong Kong dan yollanıyor bu da demek oluyorki 10-30 gün bekleme süreciniz var belli olmaz :P  








Hepsinden almayı düşünüyorum ben muhteşem Hello Kitty keklerim bekleyin beni yakında hepinizi yiyeceğiiiiiiiiiiiiimm=)

You Might Also Like

2 yorum

Heart It

Ziyaretçiler