Biraz Dekorasyon... "BEYAZIN SAFLIĞI"

16:12

Ne kadar uzun zaman olmuş bişeyler paylaşmayalı...Biliyorum suçluyum arada bir kayboluyorum. Ama okul insanın elini kolunu bağlıyor sizde bilirsiniz. Neyseki haziranda mezun oldum=) Artık elimi kolumu bağlayan bir okul yok ortada nihahah! Şimdi de iş arama vakti... Bende mezuniyetim şerefine sizle iç açıcı dekorasyon örnekleri paylaşmak istedim. Ferah, huzur verici, göz yormayan bir evde yaşamak istiyorsanız; en iyi renk seçimi BEYAZ...



 Böyle bir mekanda saatlerce oturulmaz da ne yapılır? Sorarım...




 Beyaz fonda renklerin muhteşemliği daha iyi ortaya çıkıyor...


 



 Yatak başlığı harika!!! 
Bu kadar beyaz içinde o mor çiçekler  havayı ne kadar değiştirmiş...


 Koyu renk döşeme ile beyazın kontrastı bir harika...Biraz toz gösterir sadece=)






Küçük mekanları ferah göstermenin en iyi yolu. Kim böyle bir ofiste sıkılabilir?
www.shelterness.com 


Ay bu ne beyaz beyaz içim bayıldı diyenler de olabilir tabi. İşte biraz daha canlı, "country" tarzı bir iç mekan tasarımı sizlere...


You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler