JUICY COUTURE- COUTURE COUTURE PARFUME

19:40

Uzun bi aradan sonra yine bloğuma kavuştummmmmm!!!

 Resmen 2 ay geçmiş post girmeyeli. Blogların engellenmesi de tuzu biberi oldu aslında heves falan kalmadı. Ama biriktirdim kafamda bir çok konu merak etmeyin.

Bugün sizinle bir parfüm paylaşmak istiyorum. Juicy Couture un bu muhteşem  parfümünü İngiltere seyahatimde keşfettim. Harrods da gezerken elime kağıda sıkılmış olan bu sample parfümü tutuşturuverdi görevli bayan. Kokladığım an koşarak geri döndüm adı ne diye bakmaya çünkü kağıdında modelin adı yoktu=) Sonra seyahat dönüşü duty freeden aldım. Gerçi Harrodsda da çok fiyat farkı yok duty free ile ama olsun o kadar alışverişten sonra insan 5 poundun bile hesabını yapıyor=)



Notadan falan anlamıyorum o yüzden kokunun ingilizce bilgisini buraya kopyalıyorum. Sanırım notadan anlayanlar nası bişi olduğunu tahmin edebilir;

A fruity floral fragrance for modern ladies Inspired by the love of life Seductive glamorous & invigorating Top notes of pink grape accords natural orange flower & mandarin Middle notes of blushed plum honeysuckle & star jasmine Base notes of creamy sandalwood amber & rich vanilla Perfect for all occasions.

Şişesini duty freede görmüş bulundum ve bir kez daha vuruldum çok güzel!! Tavsiye ederim deneyin muhteşem kokuyor!

You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler