GRATIS- ANNELER GÜNÜ İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM!!!

23:16

Herkese selam=)
Bugün uzuuun bir aradan sonra tekrar blog yazmaya karar verdim. Uzun aramın sebebi iş hayatıydı. Artık aktif olarak iş hayatı içerisinde değilim bu sebeple yazmaya bolca vaktim olacak. Umarım paylaşımlarımı beğenirsiniz.

O zaman ilk paylaşımımla başlayalım;

Kafamda almak istediğim ama Gratis' in Anneler Günü indirimini beklediğim ürünler vardı. Çok şükür indirimin son gününde bulabildiklerimi aldım.



Şelale Süngerli Aseton: İnanılmaz iyi iş çıkaran bir ürün. Özellikle koyu renkli ojelerinizi anında çıkarıyor. Bir kaç kullanımdan sonra kırmızı, bordo, mavi, yeşil renk oje derken asetonun rengi çamur gibi oluyor haliyle ama yinede iş görüyor. Tek yapmanız gereken şey, koyu renk oje çıkarmaya başladıysanız öyle devam edin. Sonraki kullanımda açık renk denerseniz tırnaklarınız önceki rengi alabilir. Aman canım açık renk ojeyi de normal pamukla çıkarırsınız onu çıkarmak zaten kolay:P

Lee Staffford Saç Açıcı Sprey: Önceden bu markanın deneme boy kuru şampuanını kullanmış performansından da memnun kalmıştım. Fakat kokusu beni performansından daha çok cezbetmişti. Aynı ürünü tekrar almaktansa bu açıcı spreyi alayım dedim. Saçlarım çok karışan cinsten değil o yüzden net bir yorum yapamıyorum. Ama kokusu muhteşem. Açıkçası bu ürünü sadece kokusu için aldım=)

Essence Ruj: Ürünün adı "All about cupcake", no 53. Dokusunu çok sevdiğim bir lipstick. Renk dudak rengine çok yakın, hafif parlak bir bitiş sağlarken dudakları da çok güzel nemlendiriyor. Kalıcı değil malesef ama bu fiyata da performansı bence gayet yeterli.

Essence French Manicure Kalemi: Bu ürünü de çok severek kullanıyorum. İkinci defa alıyorum. Kullanımı çok rahat zaten kalemle çizmeye alışan ojeyle beyaz şerit çekmeyi beceremiyor galiba, bakınız ben:P Diğer markaların kalemleri nedense çok pahalı bu 7-8 tl diye hatırlıyorum.

Essence Lash Base: Bu ürünü henüz deneme fırsatım olmadı. Rimel bazıymış. Ayrıntılı olarak ileride paylaşmayı hatta video ile anlatmayı planlıyorum.  Mac' e çok iyi bir alternatif diye duydum çaktırmayın. Fiyatı 9-10tl.

Batiste Kuru Şampuan: Bundan başka kuru şampuan tanımam! Net! Gerçekten bence en en en iyi kuru şampuan Batiste. Bununla ilgili bir yazım daha olacaktı seneler öncesinden kalma:P Fiyatı ülkemizdeki muadillerine göre çok az yüksek olabilir. Ama zaten 2 ay gidiyor. Her gün kullanacak değiliz. Zor zamanlarda muhteşem bir kurtarıcı. Aldığım bu modelin kokusu bana Angel parfümü anımsatıyor, diğerleri daha fresh limon aromalı oluyor, hangisi hoşunuza giderse. Saçlarınız çok koyuysa şayet renkli içeriğe sahip olan seçeneği de var. Onu da kullanmıştım çok başarılı. Gratis' te yoktu ama Sephora' da mutlaka oluyor. Ahh bir de bunlara da indirim yapsalar o zaman ne stok yaparım...

The Balm Mary Lou -Manizer: Anlatmaya gerek yok heralde makyaj gurularının en çok övdüğü aydınlatıcılardan diyebiliriz:)

Dirty Works Shimmer Lotion: İlk defa bu markanın bir ürününü kullanacağım. Altın renk mikro simler barındıran bir vücut losyonu kendisi. Yaz aylarında kollarıma bacaklarıma sürer, akşam gezmelerinde parıldarım diye aldım. Bu arada kokusu muhteşem.

Arm&Hammer Advanced Whitening Diş Macunu: Bu ürünün daha önceden bir tübünü bitirmiştim. Ama ben malesef bu beyazlatmak amacıyla satılan diş macunlarının gözle görülür bir etkisine şahit olamadım. Eğer sizin dişlerinizde sonradan farkettiğiniz bir lekelenme sararma varsa  belki sizde işe yarayabilir. Benim ürünü alma amacım; ardarda koyu renkli oje sürdükten sonra tırnaklarda oluşan sararmayı gidermek için aslında=)


Şimdilik bu kadar... Takipte kalın, hoşçakalın=)

You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler