ST. TROPEZ GÜNEŞSİZ BRONZLAŞTIRICI TANITIMI ve UYGULAMA DETAYLARI !!

18:02

Yeniden merhabalar,

Ben yazın güzel bronzlaşıyorum ama iki hafta sonra bronzluğumdan eser kalmıyor. Bundan çok muzdaribim. Bari dedim yine eskiye döneyim böyle bir ürün alayım da uzun bronzluk sağlayayım.
Bugün de sizlere işte bu güneşsiz bronzlaşmamı sağlayan ürünü önermek istiyorum. Türkiye' de neden bu tarz otobronzan çeşitliliği yok anlamış değilim. Neredeyse dünyanın her bölgesinde solaryum denen icat yasaklanmış ve bu ürünler kullanılıyor ama burada tam tersi. Ürün yurtdışında ki Sephoralarda satılıyor ama buradaki Sephora' da var mı bilmiyorum. Gören varsa bence alın. Ben İngiltere Ebay' den aldım ve toplam 160tl ye mal oldu (2 adet 240ml köpük ve bir adet sünger eldiveni ile) bilginize.



Neyse konuya gireyim. Yıllar önce de krem formülünü kullandığım güneşsiz bronzlaştırıcı ürünüm; St. Tropez. Bu sefer ki köpük. Youtube dan da izlediğim kadarıyla artık çoğu kişi bir çok markanın köpük olanını tercih eder olmuş. Daha doğal bir görünüm sağladığı ve yer yer lekelenmeleri en aza indirdiği için benim de tercihim bu formül oldu.
Benim cilt tonum açık-orta. Bu ürünü kullandığımda güzel ,doğal bir bronzluk elde ettiğimi gördüm. Bir uygulamayla arap bacıya dönmüyorsunuz yani. İsterseniz 2 kat sürüp daha da koyu bir renge kavuşabilirsiniz. Ama bu benim ilk denemem diye azdan başlayayım dedim. Öncelikle ürün gayet doğal kahve ve yeşil alt tonlara sahip böylece insanı orangutan gibi turuncu yapmıyor haliyle=) Bu arada otobronzanlar kendine has bir kokuya sahiptir. Ürünü uyguladıktan sonra rengi cildinize oturdukça koku çoğalacaktır. Ama ertesi gün geçiyor. Korkmayın. Ben bu kokudan rahatsız olmuyorum.

Uygulama detaylarına gelecek olursak:
Önce güzel bir duş alıyorsunuz. Duşta mümkünse kese yapın. Yabancılar bu bizdeki hamam keselerinden bir haberler heralde. Bilseler ne işe yaradığını=) Ben her Watsons veya Gratis alışverişimde bir tane ediniyorum. Bakteri oluşumunu engellemek için sık sık değiştirmekte fayda var. Cildinizi iyice keseleyin veya vücut peelingleriyle(ölü hücreyi soyacak kadar sertlikte olmalı) ovalayın. Kese kadar olmasa da bu da iş görecektir. Özellikle diz, dirsek,el bilekleriniz, ayak bilekleriniz, boyun bölgesi gibi hızlı kuruyan bölgelerinizi duştan çıktıktan sonra bolca nemlendirin.  Bu tarz otobronzanlar kuru bölgelerde lekelenme oluşturacağı için önceden bol bol nemlendirmek bunun önüne geçecektir. Hemen ardından ürünü uygulamayın. 1-2 saat bekleyin. Cildiniz nemlendiriciyi iyice emsin. Sıcak su ve buharın derinizdeki gözenekleri açmış olması, ürünü hemen uyguladığınızda nokta nokta görünüme sebep olacaktır. Bu yüzden bekleyin, gözenekler kendine gelsin kapansın, cilt dinlensin. Akşam yatmadan 1-2 saat önce ürünü  resimde göreceğiniz sünger eldiveni ile güzelce üzerinde yazan talimatlara göre uygulayın. Buradan uygulama videosunu izleyebilirsiniz. Cildinize yapışmayacak bol kıyafetler tercih edip yatmadan önce biraz zaman geçirin. Ve sabah kalktığınızda bronz teninize kavuşun. Ürün 2 saat sonra cildinizde rengini veriyor ama asıl renk 6-8 saat sonra oluşuyor. Bu yüzden akşam yatmadan uygulamakta fayda var. Dışarı çıkmadan önce veya bir davete gitmeden önce asla uygulamayın, çok riskli! Eğer cildinizde yanlış uygulamaya bağlı yer yer lekeler oluşmuşsa hemen kısa bir duş daha alın. Sadece üzerinizden suyu akıtın, ovalamayın, çitilemeyin=) Kurulanırken havlunuzu sürterek değil hafifçe tek tek hareketlerle bastırın. Bronzluğun uzun sürmesi için hergün cildinizi nemlendirin. Renk günden güne açılacaktır. Yaklaşık 4-5 gün duş almanıza bağlı olarak daha da kısa sürebilir bu süreç. Ama güneşin zararlı ışınlarından kendinizi kurtarmış olacaksınız. Denemekte fayda var.

Umarım bu uuuzzuunn yazı faydalı olmuştur=) Sormak istedikleriniz olursa lütfen yorum bırakın. Hoşçakalın.

You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler