ÇANTAMDA NELER VAR?!?

20:34



Hadi gelin birlikte çantamda neler olduğuna bakalım.

1- Çantam: Önce çantadan başlayalım. Harvey Nichols' un muhteşem indirimlerinden aldığım Kate Spade çantam. Gerçekten çok şık ve kullanışlı. Kaliteli metaryellerden yapılmış bu yüzden kolay kolay eskiyeceğe benzemiyor. Michael Kors ile arasında kararsız kalmıştım ama onların çantanın içindekileri gizleyecek bir fermuarı yoktu. Bende bu markayı tercih ettim.

2- Cüzdan: Olmazsa olmaz. Bu cüzdanı(Calvin Klein) Tanca Plus tan yaklaşık 4-5 ay kadar önce almıştım sanırım . Çok kullanışlı, her şeyimi sığdırabiliyorum içerisine. Çok fazla kart alanı ve bir kaç bölmesi var. Ama güzel olan bozuk paranız için geniş fermuarlı bir alanı mevcut.

3-Makyaj çantam: Bunu da H&M' den almıştım. Basit sade bir makyaj çantası. Pembesi olsa kaçırmazdım ama bu rengi vardı. Ne de olsa çantanın içinde duruyor diye çok önemsemedim. Alırken amacım aslında max performanstı =) Yani, kumaş olduğu için her şekle giriyor ve bu sayede içine dolu malzemeyi sıkıştırabiliyorum:P Makyaj çantamın içindekiler ile ilgili ayrı bir yazı yazmayı düşünüyorum o yüzden şimdilik sadece tepeden bakış=)





4- Güneş Gözlüğüm: Yaz aylarında çantamda sürekli bulunduruyorum. Markası Marc Jacobs, iki sezon önce almıştım. Kaliteli ve yüzde duruşu gayet güzel. En azından ben kendime yakıştırıyorum:P Bu arada Ürünün model numarasını bilmek isteyenlere; MMJ 333/S.

5-Akbil çantam. Yanımdan ayırmadığım bir diğer parça. Bunu Accessorize' dan indirimden almıştım inanılmaz kullanışlı ve tatlı=) Döenm dönem çıkıyor bu üründen bulursanız kaçırmayın.

6- Not defteri ve kalem: Not almam gereken durumlarda çok işe yarıyor D&R dan almıştım. Gerçi artık o işi telefonla da yapabiliyorum o yüzden bunu bir anı defteri olarak kullanıyorum diyebilirim=)

7- El nemlendiricisi: Bazen ellerim o kadar kuruyor ki. Özellikle şu berbat sıvı sabunlardan kaynaklı kurumalar... Arko' nun bu nemlendiricisini beğeniyorum. Çabuk emiliyor. Önceden Neutrogena kullanıyordum fakat o kadar silikon gibi bir his bırakıyor ve emilmiyor ki, değiştirmek zorunda kaldım. Şuan için bu beni idare ediyor. Kışın belki yine değiştiririm.

8- Islak ve kuru mendil: Hayat kurtarıcı.

9- Mini Parfüm: Şuan içinde Jill Sander in "Sun" isimli muhteşem yaz parfümü bulunmakta. Dışarı çıkarken sıkmayı unuttuğum da veya yenileme gereği duyduğumda çantamdaki kurtarıcılarımdan.





10- Telefonum: Telefonum çok şeker değil mi??? Kendisi Samsung Galaxy Note 4. Yeni aldım. Önce rengine vuruldum sonra da bir Samsung taraftarı olarak özelliklerine tabii... Yalnız bu ürün sanırım Limited Edition çünkü başka hiç bir yerde bulamadım. Ürünle ilgili kısa bir inceleme videosu ararsanız aşağıdaki videoyu izleyebilirsiniz.


11- Mini Çanta: Bu çantayı rengine vurularak H&M den makyaj çantası olarak almıştım, hala vardır 7-8tl gibi bir fiyatı vardı. Fakat içine çok fazla şey koyamıyorum çünkü çantanın malzemesi çok sert ve makyaj ürünlerim için yetersiz büyüklükteymiş onu anladım. Bende bunu elektronik eşyalarımı koymak için kullanıyorum. İçerisinde mp3 playerım, telefon kulaklığım, usb flashdisk, usb kablolar ve taşınabilir şarj aleti var. 


Çantama çok fazla şey koymayı sevmiyorum. Böylece dışarı çıktığımda gün sonunda bir şeyler almışsam içine koyabiliyorum=P

İşte bu kadar. Umarım sizde eğlenmişsinizdir. Keyifli okumalar.

You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler