Cilt Bakım Rutinim!

17:42


Merhaba!

Bugün size bu aralar uyguladığım cilt bakım rutinimden bahsedeceğim. Kullandığım ürünler bir kısmını da fotoğrafta göreceğiniz gibi;

Dalin Bebe Şampuanı:  Evet uzun zamandır cildimi bu ürünle (görselde yok ama bildiğiniz dalin)  yıkıyorum. Bebekler için özel üretildiği sebebiyle içeriğinin temiz olacağı hissi ve aynı zamanda makyajı mükemmel çıkarması sonucu bunu bırakamıyorum. Zaten aldığım boy en büyük olduğu için bitmek bilmiyor. Ayrıca gözleri yakmaması köşe bucak yıkamama olanak sağlıyor=)



Strivectin- SD Peeling: Hayatımda bir peelinge hiç bu kadar para vermemiştim=) Bir daha da vermeyi düşünmüyorum. Granüllü ve sert bir peeling öncelikle bunu belirtmeliyim. Ben özellikle alnımda oluşan pürüzlü görüntüyü ve burun çevremdeki kızarıklıkları giderir ümidiyle almıştım. Pürüzlere dokunduğumda hissetmiyorum artık evet ama görüntü hala mevcut yapıştı gitmiyor kahretsin. Ölü deriyi gayet güzel atıyorsunuz ama kızarıklığıma kesinlikle bir etkisi olmadı yani cilt rengimde bir bütünlük sağlamadı ve eski sivilcelerimin bıraktığı lekeleri de gidermedi. Herhangi iri taneli sert bir peelingle benim için aynı görevi yerine getiren basit bir ürün oldu ne yazık ki... Bitireceğim ama bir daha almayı düşünmüyorum.

Marilou Bio Arındırıcı Yüz Maskesi: Bu ürünü Gratis' ten almıştım içeriğindeki malzemeler organik tarım tarafından üretilmiş ve Ecocert tarafından sertifikalı %99.200 doğal bileşenlerden üretilmesi beni cezbetti. Herhangi bir araştırma yapmamıştım almadan önce o yüzden ciltte ne gibi vaatleri var bilmiyorum. Ama "Arındırıcı" görevini çok iyi yaptığını söyleyebilirim. Ciltte sonradan bıraktığı temiz ve yumuşak his benim çok hoşuma gitti.

Clinique Clarifying Lotion 2: Seyahat boyunu aldığım bu seti genel olarak çok beğendim. Cildimi bebe şampuanımla yıkadıktan sonrabu arındırıcı tonik/losyonu bir pamuğa döküp iyice temizliyorum. Geriye kalan tüm kalıntıları bununla çıkarabiliyorum. Ferah ama kurutmayan çok güzel bir his bırakıyor ve temzilediğini gerçekten hem görüp hem hissediyorum=) Hassasiyeti olanlara da bir bilgi: içeriğinde alkol barındırıyor. Orjinal boyunu da mutlaka alacağım bir ürün.

Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion: Bu ürünü ikinci kez kullanıyorum. Cildime uzun süren bir nem sağlıyor gerçekten. Losyon olanını kullanıyorum çünkü jel formülünün sivilce yapmasından korkuyorum. Ama bu kesinlikle benim cildimde ekstra sivilce oluşumuna sebep olmuyor.

Clinique All About Eyes Göz Kremi: Göz çevremi gayet iyi nemlendiren bir ürün. Yapış yapış bir his bırakmıyor hemen emiliyor ve geriye yumuşacık bir göz çevresi bırakıyor=) Ama vaad ettiği göz altı şişkinliğini indiriyor mu ben çok fark edemedim açıkçası. Gerçi bende rahatsız edecek şişkinlikler morluklar vs yok belki ondandır. Farklı göz kremleri denemek istiyorum bu bittikten sonra.


Bu ürünler bittikten sonra farklı ürünler deneyeceğim. Sadece Clinique toniği tekrar almayı düşünüyorum. Bir de üzerinden seneler geçti ama Roaccutane kullanımından sonra cildimde özellikle burun çevremde oluşan hassasiyet ve kızarıklığı alacak bir krem veya herhangi bir kür bulursam değmeyin keyfime. Bildiğiniz bir ürün varsa önerirseniz çok sevinirim çünkü çok ihtiyacım var. Kendinize iyi bakın.

Hoşçakalın!


You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler