EMILY DUDAK VE GÖZ KALEMLERİM!

18:02

Herkese merhaba,

Bugün benim yıllardır kullandığım ama son dönemde adını çokça duyduğum Emily marka dudak ve göz kalemlerinden bahsetmek istiyorum. Heralde 5-6 senedir bu kalemleri kullanıyorumdur.

Bendeki renklerin örneklerini bileğimde uyguladım ve sizlerle paylaşmak istedim. Önce bendeki dudak kalemi renkleri;



Kalemlerin sürümü yumuşak ve gayet kalıcı. Benim dudaklarımı çok kurutmuyor. Öncesinde herhangi bir dudak nemlendiricisi uygularsanız sizde de aynı sonuç olacaktır.
Aldığım pembeleri görüyorsunuz(214 ve 206) ama hiç kullanmadım desem yeridir. Genelde daha dudak rengi kalemler sürüyorum günlük hayatta.

-201 açık bir vişne çürüğü rengi ama aynı zamanda pembelik de barındırıyor dudağa sürüldüğünde. Yaz kış kullanılabilecek bir ton.(Dudak swatch ı için instagram hesabıma bakabilirsiniz)

-211 numarası özellikle hemen hemen her gün sürerek çıktığım, çoğu zaman üzerine hiç bir şey uygulamadan öylece kullandığım bir renk. Gül kurusu, şeftali karışımı tam anlamıyla bir dudak rengi.(Dudak swatch ı için instagram hesabıma bakabilirsiniz)

-204 onun biraz daha koyusu ve daha fazla kahvelik barındırıyor. Bu aralar moda biliyorsunuz. Bu rengi de öneririm. (220 de bunlara benzer bir ara ton)

-215 ise mükemmel bir vişne çürüğü rengi. Bordo veya vişne çürüğü rujlarla çok iyi uyum sağlıyor. Tek başına da kullanabilirsiniz. Ama bir şeyler yiyecekseniz vs. kontrol edip tazelemekte fayda var.





Göz kalemleri de aynı şekilde yumuşak sürümlü. Akıyor mu derseniz? Drakulaya dönmeyecek şekilde akıyor evet, ama daha çok benim gözümde kayboluyor.(Göz pınarına sürüldüğünde) Göz kapağınızın kirpik diplerine sürdüğünde ise gayet işe yarıyor. (101-Siyah renkten bahsediyorum)

-108 ve 112 ne yalan söyleyeyim hiç gözümde uygulamadım. Çünkü çok güzel iki dudak rengi bunlar=)) Özellikle 108 dudakta şahane duruyor. Bulursanız mutlaka alın. Koyu vamp bir renk oluyor, mor ağırlıklı bir vişne çürüğü rengi.

-103 bildiğimiz koyu kahve. Kahve göz kalemlerini yeni yeni kullanmaya başlıyorum henüz bunu kullanmadım. Ama siyahla aynı özellikleri taşıdığını düşünüyorum.

Fiyata gelecek olursak. Herhalde en ucuz ve en kaliteli dudak kalemi diyebilir. Gratislerde yanlış hatırlamıyorsam 2.5-3tl arası bir fiyatı var. Başka kozmetik mağazalarında fiyatlar değişiyor olabilir. Deneyin pişman olmazsınız. Sevgiler!

You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler