SAÇ BAKIM RUTİNİM!

18:30



Merhaba,
Herkese güzel bir hafta diliyorum. Bugün sizlere son zamanlarda saçıma uyguladığım ürünlerden bahsetmek istiyorum.

Organix Biotin&Collagen Şampuan: Şampuanımı genellikle sık değiştiririm. Zaten uzun süre aynı şampuanı kullanmanın saçlara iyi gelmediğini biliyorum. Bana da yeni ürünler denemek için bahane oluyor açıkçası. Bu ürünü yaklaşık  2 haftadır kullanıyorum. Saçlarımı genelde 3 günde bir yıkayan bir insanım çabuk yağlanan bir saç tipim yok çok şükür. Yalnız tabii ki uçları kuru ve malesef kabarık. Kabarıklığın önüne geçebildiğim tek şey düzleştirmek veya maşayla şekil vermek. Bunun dışında hiç bir uygulama dalgalı saçlarımı yatıştırıp dalgalarımı belirginleştirmedi bugüne kadar. Neyseki saçlarımı şekillendirmek hoşuma gidiyor o yüzden bu durumu çok takmıyorum. Tek kötü yanı saç uçlarım kötü kırılıyor. Ürüne gelecek olursak ben ürünü beğendim. Kokusu çok hoş. Saçlarımı ağırlaştırmadı, hacim sağladığını söyleyebilirim. Ama uzatıcı şampuan iddiasını ancak uzun süre kullandıktan sonra aktarabilirim. Onda da pek emin değilim çünkü saçlarım zaten hızlı uzuyor.

John Frieda Full Repair Onarıcı Bakım Maskesi: Bu maskeyi haftada iki defa uyguluyorum. Şuan saçlarımı yeni kestirdiğim için bu süre yeterli ama saçlarım çok kırık olduğunda haftada bire düşürüyorum uygulama sıklığını. Duş esnasında parmak uçlarıma bir miktar alıp saç uçlarımdan ortalara doğru iyice yedirerek uyguluyorum. Diplere hiç çıkarmıyorum belki hızlı yağlandırır diye. 5 dk beklettikten sonra duruluyorum. Saçlarımı inanılmaz yumuşatıyor ve parlattığını düşünüyorum. Kırıklara da iyi geliyor bence en azından kırık oluşumunu engelliyor çünkü ben gerçekten çok sık saçlarıma ısıyla şekil veriyorum. Buna rağmen korkunç saç uçlarım yok tabi bu çok nadir boya uygulamamla da alakalı bir durum.

Marrakesh Saç açıcı Krem: Krem mi demeliyim bilmiyorum ama likit değil yoğun bir kıvamı var. Sprey şeklinde, elime 3-4 fıs sıkıyorum ve eşit miktarda saçlarıma sürüyorum. Kokusu çok güzel. Doğal bir ürün ve saçınızdaki karışıklığı açması yanı sıra ısıdan da koruyor. Bu ürünü 70tl ya kuaförden satın almıştım. Değer mi diye sorarsanız? Hayır çünkü saç açma konusunda çok yeterli göremedim! Malesef artık aklıma geldikçe kullanıyorum. Sebebini aşağıda anlayacaksınız=)

Loreal Elseve Extraordinary Oil: İşte bu yağ hayatıma girdikten sonra her şey değişti! Bakım rutinimde farkettiniz mi bilmiyorum ama saç kremi yok. Yıllardır saçımda duştayken kullanılan saç kremlerini uygulamıyorum ve bunun içeriğindeki maddeler sebebiyle saçları olumsuz etkilediğini uzmanlar tarafından duymuştum. Gerçtekten de hepsi çok fazla saç döküyor gereksiz bence. Önceden Gliss' in sprey likit saç kremlerinden uygulardım, taa ki bu ürün karşıma çıkana kadar. Saçlarım uzun sadece 3 pompa krepeli saçlarımın bile işkence çekmeden açılmasına yarıyor. Aynı zamanda saçı ısıdan kuruyor ve saç uçlarınızı besliyor. Böylelikle saçlarınız daha az kırılıyor. Ben koyu kumral renk saçlara sahibim. Ama özellikle saçları boyalı ve açık renge sahip kişilerin bu ürünü mutlaka denemesini öneriyorum. Duş sonrası karışmış taraması zor saçlarınızın hem çabuk açılmasına hem de zarar görmemesini sağlayacak. Fiyatı da sadece 10tl !

Evet işte benim basit ama benim için yeterli ve etkili olan saç bakım rutinim. Umarım bu yazı faydalı olmuştur. Herkese sevgiler!

You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler