MEZUNİYET GECENİZ İÇİN SAÇ MODELİ ÖNERİLERİ !

21:44


Herkese merhaba,


Malum okullar kapanıyor mezuniyet törenleri de peşi sıra gelecek. Zaman o kadar çabuk geçiyor ki insan geride bıraktığı her anı özlüyor. "Okul özlenir mi yııaaaa peehh!!" diye naralar atan ben şuan keşke lisede olsam diye kaç kere demişimdir içimden kim bilir...? 
Ben lise mezuniyetimde oldukça sade bir saç ve makyaj uygulatmıştım. Sizlere de bunu öneririm. Evet belki yetişkinliğe bir adım attık artık özgürüz istediğimizi yaparız giyeriz gibi cümleler uçuşuyor kafalarda ama yine de doğallık en güzeli. Sonra ileride eski fotoğraflarınıza baktığınızda "Ne kıroymuşum yaa amma kokoş olmuşum, şuan daha küçük gösteriyorum!" gibi veryansınlarda bulunmazsınız=) İşte size benim beğendiğim sizin de beğeneceğinizi umduğum, bir kısmı lise bir kısmı üniversite için daha uygun olacak saç modeli örnekleri...

 

         




 

















Muhteşem bir mezuniyet gecesi yaşamanız ve tabii ki yeni hayatınızda bol başarı dileklerimle;) Hoşçakalın

You Might Also Like

0 yorum

Heart It

Ziyaretçiler